
Zeybekci: “Hükümet olarak alkollü içki üretimini destekleyerek geldik”
AKP‘nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Nihat Zeybekci, "Hükümet olarak alkollü içki üretimini destekleyerek geldik." dedi.
09-02-2019

AKP‘nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı ve eski Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, iktidar olarak alkollü içki üretimini destekleyerek geldiklerini ve ithal edilen içkilerde bu sebeple vergi artırımına gittiklerini söyledi.
“Hükümet olarak alkollü içki üretimini destekleyerek geldik”
Zeybekci, T24 İnternet sitesinden Şirin Payzın’ın, “AKP’ye yönelik genel bir ön yargı var, şarap üretimine teşvik vermeyi düşünür müsünüz?” sorusunu, “Alkollü içki üretimini destekleyerek geldik, hükümet olarak yerli içki üretimimizi, diğer ülkelerden ithal edilen ürünlerin üzerine koyduğumuz vergilerle koruyarak geldik” cevabını verdi.
YORUMLAR
Henüz Yorum Yok !
İlginizi çekebilecek diğer haberler
Kapitalizmin 1, İslam’ın 365 Günü Babalar Günü
Musallanın sessiz vaazı
Almanya’nın BMGK’de tarihi yenilgisinin nedeni
KÜRT KADINININ İFFETİ, KARUN ŞIMARIKLIK VE EDEPSİZLİĞİ
Bayramımız mübarek olsun
Şiddet sarmalındaki gençlik ve sorumluluğumuz
Bugünün İki Mezhebi: Amerikan Hasımlığı - Amerikan Hısımlığı
İslamizasyon, Aşamalar Katediyor
Makaleler
Hava Durumu

































































